Eerste bericht uit Ghana

16 november 2012 - Tamale, Ghana

Hallo allemaal!

Hier het eerste bericht uit Ghana. Ik heb een hoop meegemaakt en te vertellen, maar het meeste staat in mijn dagboekje, wat ik nu niet bij me heb. Ik ga kijken wat ik nog weet en hoever ik kom in de tijd die ik nu heb.

Dinsdag vertrokken we van Schiphol. Het afscheid was wel echt even moeilijk, maar eenmaal op de luchthaven kreeg ik er onwijs veel zin in.

We hebben een prima vlucht gehad, met een zachte landing. Bij vertrek was er nog even wat oponthoud, omdat de marechaussee iemand in het vliegtuig kwam zetten, maar de bemanning dit uiteindelijk niet aandurfde. Tijdens de vlucht heb ik me niet verveeld, met een eigen scherm voor mijn neus, waar ik zelf films kon uitkiezen.

Eenmaal geland gingen we met een bus naar het luchthavengebouw, waar we een tijdje moesten wachten op de controles. Over het algemeen viel dat wachten me allemaal reuze mee. Buiten hadden we snel Elina en CRoy gevonden en was daar Victoria, een medewerker van Meet Africa. Met twee taxi's zijn we naar haar huis gegaan. Dat was wel echt even wennen. Overal lagen spullen. We hebben zo snel mogelijk ons bed klaargemaakt en maar gaan slapen. Dat snel was nog lastig, want het zweet stroomt van je lijf in deze temperaturen.

Dit was even het verslagje van de eerste dag, we worden nu opgehaald, dus de volgende dagen volgen binnenkort!

Groetjes!

1. Eline:
    Hey Rianne,

Leuk om zo een beetje te kunnen volgen wat jullie allemaal daar mee maken!
    Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier.

Liefs Eline
  2. Jolanda van Ees:
    Hey Rianne,

Hoe lang ga je weg? Geniet van de tijd en zal je verslagen volgen!
    Groeten Jolanda
  3. Mama:
    Hoi Rianne,
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen.
    Het avontuur kan beginnen...!
    Liefs Mama
  4. Bianca:
    Hallo Rianne,

Heel veel plezier en aan de hand van je reisverhalen reis ik in mijn hoofd een beetje mee. Geniet van de ervaringen die je zal opdoen.
    Groetjes